Żak Kwidzyn III „a” LOZ

forum klasowe


#1 2012-10-18 19:34:26

Nelson

Administrator

Zarejestrowany: 2012-10-17
Posty: 15
Punktów :   

Kilka słów co do tego forum, oraz prac kontrolnych.

Witam wszystkich serdecznie,
to ja wasz wspaniały starosta xD jako że otrzymałem zadanie przekazania wszystkim w naszej klasie materiałów do prac kontrolnych z niektórych przedmiotów założyłem to forum na potrzeby naszej grupy, będę tu umieszczać tematy, zadania lub linki do pobrania prac kontrolnych z przedmiotów które mamy w tym semestrze. Szczerze mówiąc nie znam się na prowadzeniu forum, ale stwierdziłem, że takie rozwiązanie będzie dobre bo dzięki temu będziemy mogli sobie pomagać na wzajem z tymi pracami (o ile zechcecie).
Prace do wykonania będą w różnych formach, albo gotowe testy do wydrukowania i rozwiązania (niby taki mam dostać z angola i matematyki), albo zadania pisemne do rozwiązania np. fiza, mogą to być również tematy, z których będzie trzeba zrobić wypracowanie np. j. polski , czy biologia.

Postaram się zamieścić wszystkie tematy prac kontrolnych jakie będziemy mieli w tym semestrze, razem z tymi co już dostaliśmy żeby ci co ich nie maja nie musieli biegać i prosić innych o te tematy.


Gorąco zachęcam wszystkich do zamieszczania swoich prac kontrolnych, lub jakichkolwiek pomocnych artykułów, czy linków do stron które będą przydatne w pisaniu prac na tym forum!!



Dzięki temu możecie pochwalić się swoimi talentami pisarskimi albo wiedzą w danej dziedzinie     albo pokazać reszcie klasy jacy jesteście fajni i pomocni 

Dzięki temu możecie również zapewnić pomoc w zaliczeniu semestru ludziom z naszej klasy, bo jak wiemy nie każdy ma czas i możliwości na spędzanie dużej ilości godzin na przerabianie i opisywanie poszczególnych tematów, dlatego pomagajmy sobie żebyśmy w komplecie mogli zaliczyć ten semestr.